kräftskiva

Hejhej! Igår hade vi kräftskiva med kusinerna och några familjekompisar. Vi hade inte kräftskiva förra året så jag visste ju inte alls om jag skulle tycka om det. Men det var faktiskt helt okej med kräftor! 
 
 
o nej, min syster är inte tjock, hon har bara inte lärt sig vilka vinklar hon ska sitta i, she's not a model 
 
Vi testade också något nytt som kallas mörkerkubb. Fungerar precis som vanligt kubb, förutom att det ska vara alldeles mörkt ute haha. Tänker inte berätta vem som förlorade
 
 
Idag gick jag upp ganska tidigt för att spela match. Vi hade otroligt många chanser och det slutade med att det blev 2-0 till oss i alla fall. Ikväll blir det myskväll med familjen framför en film. Hoppas ni haft en trevlig helg! tagga skola 
 

  0 kommentarer på "kräftskiva"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: