kakor x2

Hejhej! Ännu en skoldag klar och vi börjar närma oss helg igen. HALLELUJAH
 
På grund av dålig inflytande av Ebba har jag fått ett smått beroende av Chocolate chip cookies. Eftersom jag ätit upp de jag gjorde förra veckan bestämde jag mig för att göra nya idag. Men på grund av att jag inte hade tillräckligt med ork för att åka och köpa ett nytt paket chokladknappar blev det lite ont om choklad i kakorna denna gången. Whatever, it's healthier heh
 
 
 
ber om ursäkt för den inte så underbara kvalitén på bilderna
 
 
Imorgon slutar jag i alla fall hyffsat tidigt och tar kanske några bilder och bloggar lite mer för omväxlingens skull. Ha det bra!
 

  3 kommentarer på "kakor x2"

Postet av: Sara
ÄLSKAR DIN BLOGG! TÄNKTE BARA ATT DU VILLE VETA DET!!!

Kan du snääälla lägga ut receptet på dom kakorna här i bloggen! :D
Svar: Åh vad kul att höra! :) Ska försöka hinna med att lägga upp det i helgen!
mmalinjosefin
2013-09-05, 12:30:02
Postet av: Sara
Åh gud vad bra! :D
Svar: :)
mmalinjosefin
2013-09-06, 15:25:09
Postet av: EBba
hahahaha det är vi som tar slut på alla chokladknapparna på city gross
Svar: hahahaha sorry not sorry
mmalinjosefin
2013-09-07, 13:27:01
URL: http://ebbson.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: