Instagram-style

ÅHH vad härligt med helg! Har haft två arbete, fysikprov + lite olika småläxor, och nu är det helt avklarat. Tror allt gick väldigt bra också. Igår var jag med Ebba och åt film, tittade pizza (hahahaha insåg precis vad jag skrev) och hade det allmänt trevligt. Imorse så vaknade jag med världens fetaste myggbett (?) på handen, herregud jag har inga knogar längre. Haha, när vi tränar ute på kvällen så får man alltid massa myggbett.
 
Här är lite olika mobilbilder från veckan
 
 
Ikväll ska kusinerna sova här och vi ska antagligen titta på fotboll eller någon film och givetvis äta massa godis. Ha en trevlig lördag!
 

  1 kommentarer på "Instagram-style"

Postet av: elin wahlberg
härliga bilder :)
Svar: Haha tack så mycket :)
mmalinjosefin
2013-09-21, 16:32:41
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: