happy

 
 
Åhh vad härligt att det snart är helg! I helgen har jag inte riktigt bestämt något jag ska göra förutom lite läxor och kanske spela match på söndag, men det är väldigt skönt att inte ha något planerat ibland. 
 
Idag fick jag i alla fall äntligen tillbaka min egna dator igen♥ very nice to have it back. Direkt när jag kom hem från skolan idag så slet jag av mig byxorna och smörjde in mina ben med massvis av alcogel (?). HERREGUD, vad jag har myggbett alltså. Det är inte heller sådär många, utan några få GIGANTISKA. Det såg ut som jag hade världens största vadmuskel haha. Efter att jag botat mina ben satte jag mig i soffan och åt hembakade knäckebröd och kakor framför en ny serie.
 
 
Imorgon har jag bara roliga lektioner och sedan blir det förhoppningsvis en trevlig filmkväll med familjen. Nu ska jag lägga mig och läsa, god natt :-)
 

  0 kommentarer på "happy"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: