shopping

Hejhej! Vaknade först vid åtta i morse och tänkte att jag skulle få ut mycket av dagen, men kunde inte hålla ögonen öppna. Självklart somnade jag om. Innan lunch bestämde jag och Emma oss för att åka in till stan i alla fall. Strosade först lite i affärer och sedan satte vi oss i en park och hade lite picknick.
 
 
 
Lyckades även hitta lite kläder att ta med mig hem. Hittade ÄNTLIGEN en bikini som jag tyckte var någorlunda fin, köpte även ett helt vitt linne och en sportbh. Fick också hem en ryggsäck i brevlådan som jag beställde förra veckan, jag var i desperat behov av en ny skolväska. Dock var den mörkare än vad jag trodde, men den var väl fin ändå :-)
 
 
Hoppas ni också haft en trevlig dag! god natt

  0 kommentarer på "shopping"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: