midsommarafton

Hejhej! Vid klockan elva idag ungefär kom kusinerna hit för lite midsommarfirande. De andra började dagen med blomplockning till Elinas krans medan jag stod och fixade mig heh. Sedan åt vi god lunch och efter det cyklade vi ner till midsommarstången för lite dans.
 
Det här var min första midsommarafton hemma på 6 år och jag måste säga att dansen kring midsommarstången var otroligt klent här jämfört med i ett litet stugområde. Men vi träffade i alla fall mormor & morfar där och fick jordgubbstårta. Efter dansen åkte vi hem igen, spelade kubb, lekte lekar och grillade. Även en del rugby i trädgården. Herregud haha
 
Jag, mamma och mormor
Lyckades fånga båda på bild!!!!
 
Hoppas ni också har haft en mysig midsommar! Kusinerna åkte hem för en stund sedan och nu är jag extremt trött och ska försöka somna så snabbt som möjligt. sweet dreamzzzz
 

  0 kommentarer på "midsommarafton"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: