långhelg <3

 
Hejhej!
Hade en såkallad "Tanzaniadag" igår, där man går hem efter halva skoldagen för att göra arbete hemma och samla in pengar till vår vänskola i Tanzania. Jag gick direkt hem och gjorde det arbetet som jag skulle göra och sedan gjorde jag pannkakor och tittade på grey's. På kvällen åkte jag, mamma och pappa in till stan och åt på en restaurang för att sedan titta på fotbollsmatch. Najs dag
 
 
Hade mina sista vanliga lektioner idag som åttondeklassare. Nästa vecka ska vi bara hitta på lite saker med de andra klasserna. På tisdag ska vi ha knytkalas (wtf), så därför bakade jag och Louise chokladmuffins idag efter skolan. På lördag ska vi försöka ge oss på att göra macroner bara för att vara lite fancy
 
Nu är det långhelg, wiho! vi höres
 

  1 kommentarer på "långhelg <3"

Postet av: Anonym
Dina pannkakor blir så perfekta och mina blir helt.. katastrofala, haha. Vart fick du receptet ifrån? Tacksam för svar!

Svar: Hejhej! Jag brukar använda mig av det nedersta receptet på denna sidan: http://www.pannkakor.se/amerikanska :)
mmalinjosefin
2013-06-07, 11:10:12

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: