books

Idag har jag inte gjort en ända produktiv sak. Började dagen tillsammans med Louise och vaknade 6 minuter innan mitt tandläkarbesök. Vi cyklade dit på 9 minuter, kings. Efter det åt vi en god sconesfrukost och resten av dagen har jag bara glidit runt i huset för att komma på något roligt att göra. 
 
Jag fick i alla fall hem ett paket från Adlibris med massa böcker. Så nu är jag redo för sommaren. Även fast jag antagligen inte kommer hinna läsa alla eftersom jag redan har flera böcker hemma som jag tänkt läsa. I alla fall så älskarälskarälskar jag Sarah Dessens böcker.
 
notera att alla förutom en av dem är på engelska omgomgomg
 
 
Ikväll har jag mest försökt undvika min blinkande dator och har därför suttit och tittat på The Carrie Diaries på läsplattan. Jag som inte är världens Sex and the city-fan blev faktiskt förvånad över att den var så bra. 
 
Nu ska jag i alla fall kolla vidare på den och sen försöka somna lite tidigare idag för lite omväxling
 

  0 kommentarer på "books"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: