10 tråkiga facts om mig

1. Jag älskar att läsa och tycker det är väldigt tråkigt att jag inte hinner med det mer än på de olika loven. 
 
2. Jag tycker att det är jättesvårt att somna. Här hemma somnar jag inte förrän jag verkligen inte kan hålla mig vaken längre och på 12 timmars flygresor sitter jag vaken hela natten medan alla andra sitter bredvid mig och snarkar.
 
3. Filmer och musikaler är något av det bästa jag vet. Så himla BRA
 
 
 
4. Jag är extremt bra på att förstå när folk ljuger om någonting. So don't you lie to me.
 
5. Jag ÄLSKAR att resa. Drömresan är såklart USA, målet är självklart att bo där också.
 
 
 
6. Helt ärligt så förstår jag inte hur man kan vara medvetet taskig mot andra personer. Jag AVSKYR taskiga personer. Även om dem är snälla mot mig hatar jag dem för att de gjort något mot någon annan.
 
7. Jag har ingen jäkla aning om vad jag vill gå för linje på gymnasiet och oroar mig bara lite sådär jättemycket eftersom jag är ganska säker på att jag inte kommer veta i höst heller.
 
 
 
8. Jag är otroligt lat. Istället för att gå och hämta telefonen i rummet bredvid ringer jag från min mobil för en massa pengar, bara för att den ligger bredvid mig. Om jag ska hitta på någonting som innehåller att behöva åka buss tappar jag typ humöret direkt, blir alltid så himla trött men vågar inte somna. Jobbigt när man bor i en liten by utanför all the fun.
 
9.Om man känner mig och inte förstår sarkasm framstår jag nog som världens taskigaste människa. Jag lever för sarkasm.
 
 
10. Jag säger "20 spänn på att ..." hela tiden. Jag är antagligen skyldig en massa folk pengar nu hehe
 

  0 kommentarer på "10 tråkiga facts om mig"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: