saturday

Hejhej! Först vill jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat. Jag har tänkt plugga och sen har Lost kommit i vägen och så har jag skjutit upp på pluggandet hela tiden så att jag har fått göra pluggningen sent på kvällen istället. Dessutom tränade jag för första gången på tre månader i torsdags. Det gick bättre än jag trodde det skulle göra haha. Men nu har tyvärr min hörselgångsinflammation blivit värre så jag står över träningen idag.
 
Just nu sitter jag i ett ostädat rum med smutsigt hår och tittar på Lost. Den serien börjar ta över mitt liv... Snart ska jag ta en dusch, städa mitt rum och försöka fixa med en idé jag haft ett tag. 
 
 
Ikväll kommer Jakob och Elina hit och även ett par andra familjekompisar. Ha en bra lördag och njut av att det är helg! :-)

  0 kommentarer på "saturday"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: