hoodie

Hello!  Jag förväntade mig att denna dagen skulle vara hemsk eftersom det var bad i skolan idag. Först och främst, får jag (egentligen) inte doppa huvudet eftersom jag fick öroninflammation på Zanzibar. För det andra, så var det ju tänkt att vi skulle ta oss från badet till skolan i -10 med blött hår. Låt oss alla ta en tyst minut. Men sen kan vi börja prata igen och sluta klaga, det slutade med att jag och Louise fick åka bil med hennes mamma. Inte nog med det, vi åkte inom Mcdonalds och åt innan vi åkte tillbaka till skolan. HALLELUJAH FOR THAT.
 
 
Nu måste jag hoppa in i duschen och sedan ska jag försöka somna så snabbt som möjligt. Hoppas ni haft en bra dag!  vi hörs imorgon

  2 kommentarer på "hoodie"

Postet av: Emilia
Härlig bild, och det är så sjukt skönt när man tror att en dag ska bli piss men så blir det asbra ändå!
Svar: Tacktack :-) Ja, verkligen!
mmalinjosefin
2013-01-16, 22:14:26
URL: http://pezone.blogg.se
Postet av: A
Vem har gjort designen? Riktigt fin!

+ Älskar din blogg.
Svar: Det är jag som har gjort den! Tack så mycket, kul att höra :-)
mmalinjosefin
2013-01-19, 12:26:21

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: