Home sweet home

Hejhej! Kom hem från Zanzibar vid åtta tiden igårkväll efter ett helt dygn med flygning och väntande på olika flygplatser. Visst är det skönt att vara hemma, men jag hade inte tackat nej till att stanna där i något år. 
 
Det har varit en jättebra resa men tiden gick så fort! Även fast vi har hunnit med jättemycket så flög tiden iväg. Jag hade tänkt göra två olika inlägg med bilder. Ett från safarin på fastlandet och ett med bilder från Zanzibar. Lägger upp de någon gång i de närmsta dagarna. 
Väldigt längesen jag tog bilder på mig själv så jag flippade ut lite och tog hur många bilder som helst, största delen av de med fula grimaser och sånt annat vackert. haha ni skulle bara sett! eller nej stackars er

  0 kommentarer på "Home sweet home"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: