fridaaaaaayy

Hej! Igår skulle jag helt oväntat ha utvecklingssamtal. Resten av eftermiddagen spelade jag in en film där jag pratar om ämnesomsättningen och sedan fastnade jag i Lost. Helt plötsligt fick jag sån ångest över att det var skola idag och att det var så lång tid till helgen. Och så kom jag på att det var fredag idag, men jag blev helt mindfuck så jag fick gå in och läsa i kalendern och sånt för jag trodde verkligen inte att det var fredag. Men som tur var så är det de wiho <3<3<3<3
 

Ikväll ska jag på kalas hos min farmor och farfar, men jag cyklar nog hem en stund efter att vi ätit och tittar på en film eller något. Ha en bra fredag! 

  1 kommentarer på "fridaaaaaayy"

Postet av: Manar
Åh gud va fin blogg du har, så sjukt fina bilder du tar och din design är bara för fin!
Svar: Åh, tack så mycket! :)
mmalinjosefin
2013-01-26, 16:12:12
URL: http://dailyofme.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: