kakor

 
Hejhej! Ny vecka igång nu och allt börjar bli mer och mer tillbaka till vardagen. Lite sorligt eftersom det betyder att vi snart ska uppleva cirka 7 månader av grått och trist väder. För att trösta mig lite bestämde jag mig igår för att göra Chocolate chip cookies som jag åt hos Ebba förra veckan. Åhh vad dem är goda
 
Se så gott att äta när man kommer hem från en seg dag i skolan aahhh 
 
Hoppas ni har njutit av mitt bloggande de senaste tre dagarna, jag är i alla fall fullständigt nöjd hehe. Ha det bra i alla fall!

  2 kommentarer på "kakor"

Postet av: Anonym
Åh ser jättegott ut! Kan man få receptet? :D
Svar: Jag köpte en påse chokladknappar i en vanlig mataffär och på baksidan stod receptet. Men jag kan kanske ta och skriva ut det :-)
mmalinjosefin
2013-08-28, 18:53:45
Postet av: AnonyEEEEEEE
im a bad influence
Svar: indeed you are
mmalinjosefin
2013-08-30, 23:43:20
URL: http://ebbson.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: