hejdå dator

Hej på er! Imorgon ska jag cykla ner till skolan med min mamma och förhoppningsvis lämna in min skoldator så att jag får en ny till när skolan börjar. Antingen bytar dem bara ut min söndriga skärm eller så får jag en helt ny dator. Nu måste jag alltså rensa min dator och överföra det jag vill ha kvar till en hårddisk. Najsigt
 
 
 
Imorgon ska jag också försöka övertyga min syster att åka en snabb sväng till Lund för att köpa lite nödvändigheter och senare på kvällen ska jag spela match igen. God natt!
 

  2 kommentarer på "hejdå dator"

Postet av: Anonym
kan du legga ut bilder av ditt rum?
Svar: Det är egentligen inte så mycket att visa, men jag ska tänka på det :-)
mmalinjosefin
2013-08-14, 22:51:26
Postet av: ellinor.
Vilken skön blogg du driver! Kollade igenom lite och du har massa härliga bilder.
Svar: Tack så mycket! :-)
mmalinjosefin
2013-08-15, 13:06:34
URL: http://www.ellinorsjoberg.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: