FREDAG

 
Hejsan! Äntligen fredag! Har varit en väldigt kort vecka men jag är inte ett stort fan av tidiga morgnar så det ska bli skönt att slippa väckarklockan imorgon. I eftermiddags när jag kom hem vände jag i princip i dörren och åkte med mamma och syster in till stan. Jag följde egentligen med bara för att jag skulle köpa glass som jag har craveat hela veckan. Tillslut köpte jag lite saker i alla fall, men det var faktiskt saker jag behövde
 
 
Ikväll skulle jag egentligen till Malmöfestivalen och titta på Mac miller, men det blev inte så. Istället tittade jag på Now you see me med familjen, den var faktiskt jättebra och asklurig på samma gång. Efter vi tittat på film inpulsspelade vi buzz för första gången på något år. Såklart vann jag flest gånger!
 
Hoppas ni haft en bra dag :-)
 

  0 kommentarer på "FREDAG"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: