waffles

Hej!
Åhh vad det är skönt att det är helg! Idag hade jag historieprov där man skulle skriva ungefär allt man kunde och jag hann verkligen inte skriva klart. Men jag hoppas det löser sig i alla fall.
 
Igår hade vi en ganska konstig dag i skolan, alla lektioner blev helt försenade och massa rykten osv. Dessutom hade vi en håltimme där jag och Louise åkte hem och gjorde våfflor till lunch. Supergott!
 
Louise hälsar hihi
 
Ikväll cyklade jag och Louise in till byn för att äta middag på en thairestaurang, proppmätta cyklade vi hem till mig och åt ännu mer nyttigheter och tittade på Mean girls. Nu ska jag strax sätta mig och titta på grey's innan jag somnar. IMORGON FYLLER JAG 15!! WOHO

  0 kommentarer på "waffles"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: