thursdayyaaya

Sov bort nästan hela förmiddagen, sen har jag försökt tvinga lindy till att träffa mig... Det har inte funkat. Så istället har jag lagat hur mycket pannkakor som helst till hela familjen och så har jag läst bloggar, varit inne på tumblr och tittat på film. Har man lov så har man haha. Hoppas ni haft en bra dag!
 
 
Just nu har jag verkligen noll inspiration och jag har ingen aning om vad jag ska blogga om. Så skriv gärna en kommentar om ni har något tips eller något speciellt ni vill att jag ska blogga om ♥  and maybe I will do it for yaa

  3 kommentarer på "thursdayyaaya"

Postet av: miss america
GÖR EN VIDEOBLOGG OCH BERÄTTA OM DIN HEJDÅR
Svar: hahaha, om vadå??
mmalinjosefin
2012-11-02, 01:01:14
Postet av: Michelle
viiideoblogg!!!
Svar: Haha jag är lite emot videobloggar :(
mmalinjosefin
2012-11-02, 16:57:16
Postet av: Paulineeeeee
skriv om 10 saker som folk inte vet om dig! :)
Svar: det gjorde jag i somras när jag var i grekland :)
mmalinjosefin
2012-11-02, 21:00:18
URL: http://paulinemedic.devote.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: