pose

 
Heeej! Igårkväll hade vi lite "avslutning" med laget. Vi åt tacos och lekte lekar i klubblokalen, jag sög verkligen haha :-)  Sen åkte jag och ebba hem till mig och tittade på x-factor och åt godis. Efter det satt vi uppe jättelänge och höll på att fixa massa på datorn. 
 
 
Idag vaknade vi sent och åt frukost framför en film. Resten av dagen gjorde vi inte så mycket, väldigt skönt med såna dagar ibland haha. När ebba åkt hem åt jag och pappa middag. Kulpotatis, kött och bearnaisesås ♥♥♥  världensbästa. 
 
Just nu sitter jag och pappa och kollar på en film och äter godis. Lite senare ska vi till tågstationen och hämta mamma som har varit i stockholm med jobbet. Hoppas ni haft en bra lördag! 
 

  0 kommentarer på "pose"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: