macroner

Hejhej! Då var helgen slut nu också. Har haft en mysig helg med familjen iallafall, bion vi såg igår var jättebra! 
 
Idag vaknade jag vid tio och gjorde inte så mycket på hela förmiddagen. På eftermiddagen fick jag ett ryck och bakade macroner. Dessutom så är det ju farsdag idag så mamma bakade äppelpaj heheh lyx. Efter jag bakat macroner och efter vi fikat så gjorde vi lite på dykarkursen så att vi ska bli färdiga med den snart.
 
del blev två plåtar med maränger/kakor, nästan alla på den ena plåten sprack lite... snyft. men annars var de jättegoda och de blev bättre än senast jag gjorde sånna då jag totalfailade haha
 
 
I kväll skulle jag träffat miss america som kommit hem från usa, men två sekunder innan jag cyklade så skrev ebba att hon inte fick. Okej, mer macroner till mig liksom. haha.
Hoppas ni överlever morgondagen i skolan. God natt!

  0 kommentarer på "macroner"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: