black and white

Hej allihopa!  Idag har varit en helt vanlig skoldag och jag har inte hittat på så mycket speciellt. Men jag fick iallafall reda på att jag fick B på matteprovet. Jag är ingen stjärna i matte direkt så jag trodde att jag skulle få mycket sämre, så när jag fick reda på vad jag fick blev jag jätteglad och chockad haha.
 
 
Direkt när jag kom hem från skolan idag så slängde jag mig i soffan och satte på julmusik, aaahh det bästa som finns. Det ska ju börjas i tid också, speciellt eftersom jag inte ska får någon julafton detta året haha :-( :-(
 
 
Igårkväll var vi på möte och fick reda på vem vi ska bo hos när jag och några fler från min skola ska till tyskland. Jag sökte direkt upp hon jag ska bo hos på facebook och har chattat med henne båda idag och igår. Innan hade jag panik över att liksom bo själv hemma hos någon jag inte känner. Men hon är jättesnäll så allt blir nog väldigt kul :-)  Vi röstade också fram en Lucia efter som vi är där 11-14 dec och ska gå ett luciatåg för tyskarna.. eftersom jag har så snälla kompisar som röstar på mig så blev jag tillslut Lucia, haha weho!! 
 
 
Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för att gå och sova, hoppas ni haft en fin dag!  imorgon är det fredag yeeah
 

  1 kommentarer på "black and white"

Postet av: Emma
Tyskland? När?
Svar: Vi ska dit 11-14 december med skolan.
mmalinjosefin
2012-11-15, 22:48:42

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: