Tigi S-factor - Smoothing duo

Åhh, kolla vad som kom här om dagen!!
 
För det första, det luktar OTROLIGT gott. För det andra, håret blir jättemjukt. För det tredje, håret blir inte ett dugg fettigt och det håller sig fräscht.
Detta är en av mina födelsedagspresenter som kom nu i veckan och jag är alldeles kär.

  2 kommentarer på "Tigi S-factor - Smoothing duo"

Postet av: N
hehe detta är kanske en random fråga.. men vilka är dina topp 5 favvogodisar? snälla svara!!
Svar: 1. lakrisal 2. choklad 3. lakrisal 4. choklad 5. lakrisal, lite random svar men hoppas du överlever ebbsan
mmalinjosefin
2013-05-05, 19:02:55
Postet av: hahha
vafan mailen skulle ju inte komma med.... japp jag ska köpa födelsedagspresent till dig mallanpallan så fail
hehe erkänn ändå smart lol
Svar: hahahahhaha väldigt smart, nu kan jag iallafall mejla dig om jag vill
mmalinjosefin
2013-05-05, 19:04:51

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: