1 maj

Hejhej!
Det har varit så himla skönt att vara ledig idag och sova länge. Valborg igår var jättetrevligt, jag och Ebba var med några av hennes klasskompisar först nere vid bålet och sedan gick vi hem till en av dem och snackade och spelade poker haha.
 
Imorse gick jag och Ebba upp vid tio och gjorde pannkakor. Sedan åkte jag hem och satte mig ute i solen och läste lite tyska, så himla skönt! Senare på eftermiddagen kom Louise och så gjorde vi hemkunskap, förhörde varandra på tyskan och åt glass ute på studsmattan. Det har varit så otroligt fint väder hela dagen så efter att vi ätit grillat bestämde jag mig för att gå ut och gå en runda. Älskar det.
 
 
Hoppas ni hade en bra valborg igår och en bra dag idag!

  0 kommentarer på "1 maj"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: