sunny

Hejhej! Slutade lite tidigare på skolan idag, då gick jag och Louise hem till mig för att skriva färdigt ett skolarbete. Vi blev klara med den skriftliga delen men sen ska vi hålla en presentation på onsdag. Efter att Louise gått hem satte jag mig i soffan för att läsa biologi. Självklart satt jag och somnade, ååååhhh. Men efter att vi ätit hann jag iallafall plugga en del. Imorgon ska jag plugga hela eftermiddagen eftersom jag har biologi och samhällskunskap till på onsdag, dessutom har jag match imorgon kväll så det blir förmodligen ingen bloggning. Nu måste jag sova, sweet dreams

bilder tagna igår, med vårjackan på igen WOHO

  1 kommentarer på "sunny"

Postet av: E M E L I E
åhh glädjespridare!
Svar: Tack antar jag, haha :)
mmalinjosefin
2013-03-06, 18:50:47
URL: http://emelieroberg.webblogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: