fishtail-braid

 
Heeej! Just nu ligger jag i sängen nerbäddad under mitt täcke, jag är så sjukt galet trött. Så fort jag kom hem från praon gick jag och la mig och sov en stund, gjorde likadant igår innan jag åkte iväg på träning. Men det är faktiskt  ganska kul på praon tycker jag. Det är väldigt stressigt precis vid lunchen och jag är väldigt trött i mina ben, men det är mycket roligare än skolan i alla fall! Nu ska jag starta en film och sen ska jag försöka somna tidigt så jag inte är lika trött imorgon. Ha det bra! 

  1 kommentarer på "fishtail-braid"

Postet av: Jasmine
Vart praoar du? :)
Svar: Jag praoar på gästis i Staffanstorp :)
mmalinjosefin
2013-03-15, 09:46:40
URL: http://nattstad.se/eemmajasminenilsson

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: