sconesfrukost

 
Åhh, nutella ♥  Idag gick jag och Emma upp lite tidigare för att göra scones till frukost. Vi festade även till det med nutella och Lilo & Stitch på tvn. Jag hade faktiskt glömt hur rolig den filmen var. Senare åkte jag i alla fall in till byn för klippning och efter det slappnade jag av i trädgården resten av eftermiddagen. Är det sommarlov så är det.
 
 
Efter middagen bestämde jag och mamma oss för en kort kvällspromenad eftersom jag ska ha ett träninguppehåll nu och vila mina lungor. Det slutade med att vi gick ut på landet och gick 5 km. Men det är ju bra med motion.
 
 
Imorgon har jag inte något inplanerat förutom att gå upp tidigt för att dra iväg till tandläkaren. *Lyckorus*
 

  0 kommentarer på "sconesfrukost"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: