packat & klart

Nu är jag äntligen klar med all packning! Började dagen med en bilfärd till Emporia för att köpa in lite nödvändigheter och sedan åkte vi hem igen för att packa. Har också hunnit med en sväng till träningen och tittat på The Carrie Diaries. 
 
Jag ska strax fixa ett par inlägg som jag hade tänkt tidsinställa. Inget speciellt med de inläggen egentligen, men de är väl bättre än inget. Det finns wifi på hotellet, men jag hade inte tänkt blogga alls därifrån. Är det semester så är det. Följ mig på instagram där jag kanske lägger upp något @mmalinjosefin
 
 
Vi åker imorgon efter lunch och sedan kommer Emmas kompis hem till oss som ska följa med. Sedan kör hennes mamma oss till flygplatsen. Vi kommer hem på söndagnatt och om jag inte hinner slänga in ett inlägg imorgon så får ni ha det bra här hemma! Hoppas det ösregnar hela veckan haha skoja
 

  0 kommentarer på "packat & klart"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: