MRS CARTER WORLD TOUR

I måndags åkte jag, Louise och Lindy in till köpenhamn vid ett för att sedan ställa oss i kö till beyoncé. Men först köpte vi lite mat och dricka för att klara oss till tolv på natten haha. Sedan satte vi oss ner och bara väntade och väntade. Men tiden gick faktiskt väldigt fort ändå och efter mycket kaos vid ingången kom vi tillslut in och vi ställde oss vid sidan precis där golden circle slutade. Konserten var sjuktgaletunderbart bra och jag var helt slut i kroppen i flera dagar efteråt. Det ända negativa var ett det var otroligt varmt där inne (kommer aldrig klaga på värme igen) och att det var 2 stycken tvåmeters-killar som bestämde sig för att stå framför oss och luta sig bak på oss halva konserten. MEN DET VAR ÄNDÅ SÅ JÄKLA MÄKTIGT
 

Vet att det är riktigt crappy kvalité på ungefär alla bilderna men hur mycket kan man kräva av en mobilkamera och en crazy fotograf som sjunger samtidigt som hon fotar liksom. Men jag kan i alla fall skryta om att det inte är zoom på någon av bilderna, så vi var faktiskt otroligt nära. Jag förväntade mig att vi skulle komma längst bak som bäst. Hoppas ni tycker om att jag la upp lite bilder från konserten! tjing
 

  0 kommentarer på "MRS CARTER WORLD TOUR"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: