målarn

Hej! Idag har varit en sådan där typisk härlig sommardag. Vaknade av mig själv vid tio och gled sedan runt i bikini hela förmiddagen. Vid lunch grillade vi korv ute och efter det gick jag in och stod och målade grundfärg på mitt fönster till en massa glad musik. Ikväll åt vi grillat framför en film och sedan skulle vi ha ätit jordgubbar, but we kinda forgot hehe. Jag får väl äta jordgubbar ute i solen imorgon eftersom jag är ledig då också. Älskar klämdagar.
 
 
Glad nationaldag allihopa! Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min underbara bok. God natt!

  1 kommentarer på "målarn"

Postet av: Agnes
Älskar din blogg! Du verkar vara en jättego person ;)
Svar: Tack så mycket! :)
mmalinjosefin
2013-06-07, 09:06:42
URL: http://katjaagnes.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: