jordgubbar och choklad <3<3

Hej! Har haft ännu en riktig slappedag här hemma. Förväntade mig ändå fint väder att så att jag kunde sitta ute i trädgården och läsa eller något. Men det har varit molnigt hela dagen och ikväll regnade det och åskade en massa. Vid fyra ungefär så kom ebbsan hem till mig med jordgubbar och choklad som vi tänkte smälta. Jag behöver kanske inte gå in på att jag lyckades bränna chokladen och att vi fick cykla och köpa ett nytt.. heh
 
Vi tillbringade i alla fall kvällen framför lite olika serier och åt jordgubbar. Men nu har Ebba cyklat hem och jag har mest spel på min dator. Skärmen är sönder så en fjärdedel är helt täckt och resten blinkar tio gånger i sekunden.
 
ebba poserar
 

  0 kommentarer på "jordgubbar och choklad <3<3"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: