Sommardag

Hejhej! Idag vaknade jag av mig själv vid ungefär halvtio och sedan gick jag upp och åt frukost utomhus med familjen. Sedan har jag hunnit med att titta serie, läsa, sola i trädgården, äta vattenmelon och packa. Imorgon bär det av mot göteborg!! På vägen dit blir det ett stopp i Ullared och sedan EM-match på kvällen. På söndag möter vi sedan mitt lag på skolan och sedan blir det en härlig vecka på Gothia. 
 
 
Nu har jag packat det sista eftersom vi åker klockan åtta i morgonbitti. Jag hade inte tänkt blogga där men lägger kanske ut någonting på min instagram. Jag kommer lägga ut de sista bilderna från Turkiet någon dag också förresten. Hoppas ni får en fin vecka och har lika kul som jag förhoppningsvis kommer att ha! Och håll tummarna för mig att mina lungor inte gör så att jag avlider av syrebrist

  0 kommentarer på "Sommardag"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: