Put some color in it

 
Här är då de asmegafantastiskt fina bilderna. Inte varje dag man har färg i ansiktet så det var lite kul faktiskt. Imorgon ska jag lägga upp länkrundan, äta lunch på något pannkakshus med familjen och kusinerna, ha gäster på kvällen och antagligen gå till läkaren.. Jag har haft lite ont i mitt öra igen de senaste dagarna så gick jag ner och bad mamma droppa några såna droppar i örat, och så såg hon att det sitter en liten snäcka i örat. Haha helt sjukt att det har suttit en bit snäcka i mitt öra ända sen jag var på Zanzibar!! Dessutom har flera läkare kollat i mitt öra eftersom jag hade hörselgångsinflammation, utan att se det! Haha whuuuut
 
Nu ska jag sova iallafall! Ha en bra fredag 

  2 kommentarer på "Put some color in it"

Postet av: iuyfyuiopölkjhgy8o
en riktig snäcka? :o
Svar: Ja min mamma trodde att det var en bit av en, men det visade sig att det inte var det som tur var haha :)
mmalinjosefin
2013-02-22, 12:43:41
Postet av: Börjar på e och slutar på bba
Whaat ofta ni kan va så söta omg
Svar: hahaha
mmalinjosefin
2013-02-22, 20:03:50

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: