forget how much it hurts and try again

Hejhej! Nu är äntligen det jag oroat mig över hela veckan förbi! Muntligt tyskaprov och ett föredrag på svenskan, puh. Jag fick också reda på att jag fick B på matteprovet, vilket var mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle få. Så nu är jag väldigt lättat! Även fast jag måste börja plugga till nästa veckas alla prov. Snart ska jag åka och träna, sen försöka sova så fort jag kommer hem. Imorgon är det fredag och den ska jag tillbringa med Ebba. Hoppas ni haft en bra dag! 

  1 kommentarer på "forget how much it hurts and try again"

Postet av: Lisa Antonsson
Oj vad fint hår! Hur tar du hand om det?:)
Svar: Tack så mycket! Jag tar inte hand om det på något speciellt sätt, förutom att jag oftast undviker värmeverktyg och liknande :)
mmalinjosefin
2013-03-22, 20:00:24
URL: http://lisaantonssson.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: