bra dag

Hejhej! Idag vid 12 tiden ungefär kom Lina hit. Vi satt och snackade, gjorde amerikanska pannkakor och tittade på tv. Vid fyra kom pappa inspringande och bara "Malin vi ska köra nu". Vi skulle nämligen på bio och han hade sagt fel tid till mig. Så då rusade vi ut genom dörren, Lina hem och jag och pappa in mot stan för att hämta Emma och sedan vidare för att äta någonstans. Efter det tittade vi på Beautiful creatures, den var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde!  Just nu sitter jag och mumsar på godis som blev över efter bion och bläddrar på tumblr. 
 
 
Imorgon ska jag va med Louise och jag ska även försöka hinna lägga upp länkrundan och de crazy fotona jag och Louise tog igår haha. God natt

  0 kommentarer på "bra dag"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: