Hi August

Nu är det de där sista veckorna på sommarlovet där man sitter hemma och hoppas på fint väder så att man kan ha sådär roligt som man gått hela våren och längtat efter. Samtidigt så känner man att sommarlovet börjar komma mot sitt slut och det gör mig lite ledsen. 20 dagar kvar waaahh
 
I alla fall, dessa dagarna jag inte har bloggat har jag umgåtts med både Louise och Ebba. Idag passade jag på att sova lite längre och sedan har jag mest gått runt här inne och hittat på lite saker och hoppats på att solen skulle kika fram. 
 
 
Någon som kan tipsa om en bra tvserie? Jag har redan sett The vampie diaries, grey's, one tree hill, lost, teen wolf, the lying game, the carrie diaries och pretty little liars. 
 

  5 kommentarer på "Hi August"

Postet av: Anonym
The OC helt klart!
2013-08-02, 22:21:40
Postet av: Anonym
Annars Twisted, DU MÅSTE SE DEN! Typ som PLL fast annorlunda ungefär. bästa någonsin
Svar: Tack för tipsen! ska kolla upp twisted :)
mmalinjosefin
2013-08-02, 22:44:55
Postet av: Anonym
the oc
Svar: tack för tipset!
mmalinjosefin
2013-08-03, 21:16:12
Postet av: victoria
Gossipgirl!!
Svar: Glömde skriva att jag har sett det.. haha
mmalinjosefin
2013-08-05, 15:30:17
Postet av: Amanda
GLEE är Helt klart bäst!♥
kolla in min blogg!
Svar: Ja, älskar de första säsongerna! Fin blogg :-)
mmalinjosefin
2013-08-12, 20:52:27
URL: http://mandarellas.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: