typical monday

Hejhej! Ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte har bloggat, men jag ska inte ljuga, det har varit så otroligt skönt att inte tänka så mycket på bloggen. Men nu ska jag försöka komma igång lite igen, och även fast vi har en del prov och så ska jag försöka blogga så gott jag kan och hinner. 
 
Idag började en ny vecka i skolan och jag har redan börjat längta efter helgen! För övrigt så har jag suttit och ätit världensgodaste mackor framför grey's, målat naglarna, gjort läxor och gått en promenad (med believe acoustic i öronen ååååhhh). 
 
Imorgon ska jag direkt efter skolan cykla hem till min mormor för 70-årskalas. Vet inte hur länge vi kommer vara där, men det blir nog största delen av eftermiddagen och kvällen. Lovar inget bloggande (bra början), men jag hoppas ni haft en bra måndag! sweet dreamzzzz
 

  0 kommentarer på "typical monday"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: