sister from the same mister hehe

Hej!
Skoldagen idag gick väldigt snabbt och jag som brukar ha något emot onsdagar börjar faktiskt tycka om dem mer och mer för varje onsdag. När jag kom hem från skolan åt jag lite nudlar och sen satte jag mig för att plugga historia inför ett förhör imorgon. Efter skolan imorgon ska jag försöka plugga lite matte inför ännu ett förhör till fredag och just nu ser ett mattetal ut ungefär som en hög med spaghetti för mig. Imorgonkväll är det träning och jag som har ont i mina lungor ska bara vara med lite försiktigt. Ha det bra!

  1 kommentarer på "sister from the same mister hehe"

Postet av: Heerea
Love the outfit! It's so classy! :)
Svar: Thank you! :)
mmalinjosefin
2013-04-21, 03:28:10
URL: http://thekiing.blogspot.ca

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: