flower lace

 
Var som sagt på 70-årskalas igår och åt så hur mycket mat som helst och kom inte hem förrän halv tolv.
 
Så idag vaknade jag jättetrött och laddad för en trevlig onsdag.Men ja, idag har varit en riktigt otursdag, förutom att jag fick ett nytt stort skåp i skolan och att det var Tikka Masala till lunch.Jag hade först av allt bad i skolan (vilket man kan säga är otur eftersom man kan drunkna), sedan stressade vi tillbaka till skolan och hann knappt äta innan nästa lektion började. När jag skulle cykla hem från skolan gjorde jag det i lugn och ro, när jag kom hem kom jag på att min väska med badkläder, smink och alla mina andra nödvändigheter låg kvar i skåpet, det var alltså bara att cykla tillbaka. Ikväll skulle jag städa undan lite och så tog jag upp mitt jellybeans-rör UPP OCH NER och såklart flög det ut jellybeans över hela vardagsrummet. Trevlig dag.
 
Hoppas ni orkade läsa om alla mina oturligheter och att ni har haft en bättre dag än mig! tjing

  0 kommentarer på "flower lace"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: