ENGLISH FRIDAAAYY

Hejhej! Idag vaknade jag heeelt sjukt trött och ville verkligen inte gå upp. Men tillslut drog jag mig till skolan iallafall. Har haft ont i hela kroppen hela dagen och bara längtat hem till min säng haha. Som ett plus i kanten så skulle vi dissikera lammhjärtan på No:n. Det värsta var att det stank så äcklig, annars var det faktiskt inte så farligt. Jag har nog tittat förmycket på grey's hehe..
 
 
Vi ska strax cykla hem till farmor och farfar nu, vi ska äta middag där och sen kollar jag nog på xfactor där också. Fast jag kommer antagligen somna i soffan men okej. Har iallafall inte träffat farmor o farfar på jättelänge så det ska faktiskt bli trevligt. Dessutom har dom världens mysigaste katter som jag brukar gosa med hehe. Fast de tycker inte om att gosa så de brukar oftast springa iväg :-(   Hoppas ni får en bra fredagskväll allihopa!

  0 kommentarer på "ENGLISH FRIDAAAYY"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: