skåneläger ♥♥♥♥

Som ni kanske märkt har jag inte bloggat på hela helgen, och det var för att i fredags vid klockan tre ringde dom från skånelägret och frågade om jag ville komma dit.. jag som hade lagt fram alla saker på golvet och sånt, självklart ville jag komma!! Så jag var där på tio minuter utrustad och klar hahah.   Har spelat MYCKET fotboll, träffat & lärt känna nya kompisar, ÄTIT.. herreguud man fick mat hela tiden.
När jag kom hem igår var jag helt slut så jag la mig på soffan och sov i två timmar, när pappa väckte mig var jag fortfarande kvar på skånelägret.. haha "ska vi spela snart? när är matchen??"


Självklart var det sista kvällen vi hade som roligast, så är det alltid.. men vi har haft så himlahimla kul i vilket fall som helst. Kommer sakna allt & alla superduper mycket

  0 kommentarer på "skåneläger ♥♥♥♥"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: