Deutschland

Hejhej!  Skoldagen idag gick väldigt snabbt. Fick reda på två prov, ett fel på tyskan och A på no:n, känns bra att all pluggning förra veckan lönade sig.
 
Just nu sitter jag och Lindy och tittar på film. Ikväll sover Lindy här, för TIDIGT imorgonbitti ska vi ses på skolan och sen åka till Tyskland. 6.15 går bussen från skolan så det blir ingen sovmorgon direkt. Nu har jag packat det sista, så jag hoppas att jag inte glömt något. På något sätt lyckas jag alltid med det haha. 
 
 
Bytade header tidigare idag också, den andra var lite somrig. Denna kommer jag nog ha ett tag nu eftersom jag inte har så många andra nya bilder som duger till en header haha :-)
 
 
Men ni får iallafall kika in i veckan för jag ska försöka fixa något tidsinställt. Hoppas ni får en bra vecka! 

  0 kommentarer på "Deutschland"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: