i'm back

Tänkte först be om ursäkt för mitt frånvarande på bloggfronten. De tre senaste veckorna har varit helt sjukt fullproppade med läxor och prov, så jag bestämde mig helt enkelt för att satsa på det och ta en liten paus här.
 
Men ikväll har jag skickat in den allra sista uppgiften för åttan. 6 skoldagar kvar tills det är sommarlov. SÅ HIMLA HIMLA SKÖNT! Efter att jag skickat in min uppgift, tittade jag på film med mamma och åt godis och glass, mmmhh ♥  imorgon ska jag försöka att inte ligga i sängen allt för länge och istället hitta på något kul. 
 
 
Har tänkt lägga upp lite bilder från de senaste veckorna så att ni får se lite var jag har hållit hus. Hoppas ni har haft det jättebra under tiden jag varit borta! sweet dreams

  1 kommentarer på "i'm back"

Postet av: Genta
Älskar din blogg!

Kan du göra någon video? :) Sminkvideo, haul, room tour? <3
Svar: Tack så mycket! Jag har tyvärr en kamera man inte kan filma med, och det är lite tråkigt att sitta och filma med webbkameran. Men kanske om ett tag :)
mmalinjosefin
2013-06-02, 00:01:58
URL: http://Genta.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: