min helg

 
Hejhej!
I lördags sov jag ju med Louise, och när vi vaknade på morgonen åt vi goda scones framför en film, sedan tog vi det lugnt hela dagen utan att göra något jätteansträngande haha. På kvällen hade vi gäster och då satt jag med barnen och tittade på dödsspännande film. Askul.
 
 
Idag mötte jag Ebba på vallen för att spela lite fotboll innan träningen som började vid tre. Efter träningen stack jag hem och duschade och packade, sedan cyklade jag hem till Ebba för att sova där. Ikväll har vi spelat lite kort, tittat på film och PLUGGAT. Hoppas ni haft en bra helg!
god natt

  1 kommentarer på "min helg"

Postet av: Berta K
Ser ut som du hade en bra helg :) Förresten, var har du köpt linnet som du har på dig i headern? Jättesnyggt!
Svar: Tack så mycket! det köpte jag på h&m i vintras.
mmalinjosefin
2013-03-25, 14:05:58
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: