Monday you bastard

Heeeej! Helgen gick jättesnabbt som vanligt och nu var det en ny skolvecka igen. Jahapp. Bara fem veckor tills det är sportlov iallafall. Dagen idag gick väldigt snabbt, vid lunchen så satt jag och Louise och tittade på Lost i biblioteket (har en timmes lunch på måndagar), så gick helt plötsligt brandlarmet. Jag som satt med hörlurar i ena örat och det andra helt igen täppt av öroninflammationen hörde ingenting så jag blev helt chockad när alla runt om började springa iväg. Sen fick vi stå ute på skolans parkering i -5 och vänta i en kvart bara för att någon smällt en smällare inne i skolan. idiotas
 
 
I eftermiddags har jag bara pluggat och tagit det lugnt framför Lost. Herregud serien tar över mitt liv

  0 kommentarer på "Monday you bastard"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: