mango

Ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår, jag höll på att göra det men vårt internet har varit så dåligt de senaste dagarna så bilderna ville inte ladda upp.
 
Idag var jag i skolan som vanligt och sen gick jag hem och satte mig i soffan. Resten av eftermiddagen satt jag och tittade på film och var inne på tumblr. MEN att titta på film var faktiskt min läxa, så nu har jag gjort det och börjat skriva lite på en filmanalys. Åt också mango idag, typ första gången på två år haha.
Om man lyckas äta det utan att bli kladdig överallt så är det nog de godaste som finns! Efter jordgubbar, choklad och vattenmelon.
 
 
Jag har också bytat bakgrundsbild på datan till en från Grekland i somras. Nu blir jag ledsen varje gång jag öppnar datorn haha.
 
 
Nu är jag alldeles nyduschad och ska försöka somna nu så fort som möjligt, hoppas ni haft en bra dag!

  0 kommentarer på "mango"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: