chocolate

Helluu! Tisdag idag, gaash I hate tuesdays. Värsta dagen på hela veckan.
I allafall så var jag med ebba efter skolan. Hon visade lite bilder och inköp från usa, sen tittade vi på Project runway. När jag kom hem så gjorde vi lite på dykarkursen och sedan började jag och mamma titta på Hämnden.
 
fick en liten present från ebba eftersom hon lämnat mig hemma själv i två veckor
 
Känner att det har blivit väldigt sen och dålig bloggning på sista tiden, men jag har fortfarande ingen direkt inspiration och motivation till att blogga så då blir det tillslut att jag "ååh, nu måste jag blogga.. jag får väl ta några bilder" typ haha, men jag ska försöka bli lite flitigare
 
Sov gott!

  0 kommentarer på "chocolate"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: