önskerubrik?

Hejhej! Det är så himla skönt nu när alla prov och liknande är gjorda. Nu kan jag äntligen slappna av! Imorgon har vi idrottsdag, på fredag studiedag och sedan har jag prao i två veckor och sedan påsklov. Så man kan i princip säga att det är lov haha. Förutom att praon är arbete, men det är i alla fall lov från skolan.
 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om och känner ibland sådär "Åh, vad ska jag nu skriva" och så slutar det med att jag lägger upp någon random bild och skriver en text (titta ovan). Så jag tänkte att ni kanske kunde skriva några "önskerubriker" och så gör jag de tipsen jag gillar. Då får jag tips på vad ni vill läsa och ni får läsa det ni vill :-)  topnotch!! 

  2 kommentarer på "önskerubrik?"

Postet av: Ebbamallancool
My bucket list
10 fakta ni inte visste om mig
Min hjälte (som du inte har men du har en och du vet vem(denna är extra lätt för den har du redan skrivit) ja)
Sommarens planer
How to model like me
Sminkvideo
Videoblogga mer! på stan och sånt, så vi kan se var du shoppar och kan se ut som dig plzplz
Svar: Åhh EBBA du är bäst på det här med ideér!!! SO NICE OF YOU TO COME UP WITH SO MANY <333<3<33<33<3 & sminkvideo gjorde vi ju förra helgen så det är ju ganska old liksom
mmalinjosefin
2013-03-07, 17:08:41
Postet av: Sofia
väldigt fin bild :-D
Svar: Tack så mycket :)
mmalinjosefin
2013-03-07, 17:20:46
URL: http://www.acordingtosofia.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: