kladdkaka och smoothie

Hejhej! Nu var helgen över igen, men det har varit så skönt eftersom allt vi slitit med i skolan är klart och nu ska jag inte till skolan på TRE veckor. Nu ska jag nämligen praoa i två veckor och efter det är det påsklov. Första veckan ska jag praoa på Gästis och andra veckan på min mammas dagis. Ska bli kul att testa på lite olika. 
 
Idag sov jag länge och sedan satt jag nergosad i soffan hela förmiddagen. Efter lunch kom Louise hit, vi satt mest i min säng och snackade och var inne på tumblr. Sedan bestämde vi oss för att göra kladdkaka. Men man kan inte ens kalla det kaka, det blev mest som en smet haha. 
 
 
Ikväll tittade jag på Les miserables med familjen. Jag har aldrig riktigt fattat grejen med musikaler där dom aldrig pratar, men den här var faktiskt väldigt bra. Nu ska jag sova eftersom jag ska upp och jobba på restaurang imorgon haha. Ha det bra!
 

  0 kommentarer på "kladdkaka och smoothie"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: