collage

Hejhej! Började med att avbryta dagens sovmorgon med att min väckarklocka som var inställd på halv sju började ringa. Men sedan somnade både jag och Ebba om och gick senare upp och bakade scones innan vi for iväg på träning. När jag kom hem gjorde jag lite på en bilduppgift. Man ska göra en djungel/skog av olika bilder i tidningar. Ikväll tittade jag på film och melodifestivalen med familjen. Kära Anton gick vidare <3 woho
 
 
Imorgon måste jag plugga en del No och jag ska antagligen träffa Louise också för att skriva lite på ett So arbete. Men nu ska jag sova, god natt

  1 kommentarer på "collage"

Postet av: Rhoda Alemayehu W Michael
fina bilder! bloglovinbyte?
Svar: Jag gör tyvärr inte sånt :)
mmalinjosefin
2013-03-04, 14:10:58
URL: http://rhodamichael.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: