skeleton

Hejhej! Idag vaknade jag med en skavande hals och täppt näsa. Kul start på favoritdagen. Annars var dagen som en helt vanlig skoldag förutom att jag har suttit och snörvlat och kämpat för att hålla ögonen öppna typ hela dagen. Men på redskapen på gympan ägde jag iallafall, hoppade över en bock lika högt som mig själv, woho A!  haha
 
Ikväll ska det bli jätteskönt att bara vara hemma med familjen och slappa. Strax ska vi äta och sen blir det en bra (hoppas jag) film. Hoppas ni får en fin helg och njuuuuter av sovmorgon imorgon 
 
 

  1 kommentarer på "skeleton"

Postet av: Henriette Emilie
Elsker bildene! Tenk at du har over 25k repost på tumblr ;o Bloggen din skulle hatt mye mer oppmerksomhet :)
Svar: Tack så mycket! :) Och ja, det är helt sjukt att den har fått så mycket notes :O
mmalinjosefin
2013-02-16, 17:26:03
URL: http://www.henrietteejohansen.blogg.no

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar: